17 Ağustos 2013 Cumartesi

Samsung Galaxy S4 CWM ile Rom Yükleme Resimli ve Videolu Anlatım

 İlk olarak Samsung Galaxy S4 GT-İ9500 için uygun olan recovery dosyasını ve uyumlu romu bulduktan sonra CMW ile rom yükleme işlemine başlayabilirsiniz. CWM ile rom yüklemek android kullanıcılarına diğer odin ve flash tool ile rom yüklemeye göre daha güvenilir ve daha kolay gelmektedir.
 Öncelikle CMW moda girebilmek için Samsung Galaxy S4 için uyumlu recovey dosyası bulunmalıdır.


Videolu Anlatım


Adım 1. Telefonunuzu kapatın ve 5 saniye boyunca birlikte, Home tuşu, Power  ve Ses Yükseltme basılı tutun.
howto-yedekleme-geri yükleme-rom-galaxys4-ile-kök-1
Adım 2. Samsung logosu gördüğünüzde, Ses Açma basılı tutarak ve Home düğmeleri tutmak ama Güç düğmesine gidelim.
howto-yedekleme-geri yükleme-rom-galaxys4-ile-kök-2
Adım 3. Ses tuşlarıyla back up and restore gelin ve power tuşuna basın
howto-yedekleme-geri yükleme-rom-galaxys4-ile-kök-3
Adım 4.Karşınıza Backup yazısı seçili olarak çıkacaktır.Power tuşuna basınhowto-yedekleme-geri yükleme-rom-galaxys4-ile-kök-4
Adım 5. Yedekleme 5-10 dakika sürer.Completed yazısı romun başarıyla yedeklendiğini belirtir.
howto-yedekleme-geri yükleme-rom-galaxys4-ile-kök-5
Adım 6.Bu yedeği yüklemek için restore seçip powera basarsınız
howto-yedekleme-geri yükleme-rom-galaxys4-ile-kök-6
Adım 7. Eğer yedekleme bunları yedeklediğiniz gün timestamped bulmak gerekir. Bu "/ sdcard / ClockworkMod / yedekleme /" gibi saklanan alır dizine dikkat edin. Eğer yedekleme yer alacak istiyorsanız ve geri gerektiğinde geri kopyalayın yoksa bilgisayarınıza o tüm klasör kopyalayabilirsiniz.
Sadece geri yüklemek istediğiniz yedekleme klasörü seçin ve geri başlayacaktır.
howto-yedekleme-geri yükleme-rom-galaxys4-ile-kök-7
Adım 8. Her şey restore sonra, herhangi bir hata için bakmak gerekir. Hata, gitmek iyidir iseniz, göz ardı edebilirsiniz bulunamadı android_secure.img hatası.
howto-yedekleme-geri yükleme-rom-galaxys4-ile-kök-8
Adım 9. ROM bunu yedeklenen zaman olduğu tam yol restore ile bir kez yeniden, kendinizi bulacaksınız.
howto-install-rom-galaxys4-3
howto-install-rom-galaxys4-4
Adım 5. Sonra, "sdcard zip Install" ı seçin.
howto-install-rom-galaxys4-5
Adım 6. Eğer dahili depolama VEYA microSD kart üzerinde ROM dosyaları varsa "dış sdcard zip seçin". Içinde ROM dosyaları varsa ya "sdcard zip seçin" seçebilirsiniz
howto-install-rom-galaxys4-6
Adım 7. Depolama göz atın ve ROM zip dosyasını bulun ve seçin.
howto-install-rom-galaxys4-7
howto-install-rom-galaxys4-8
Adım 8. Yükleme ROM yüklediğiniz ROM bağlı olarak 2-5 dakika sürer.
howto-install-rom-galaxys4-9
Adım 9. Yüklediğiniz ROM Google Apps (GAPPS) gerektiriyorsa (İsteğe bağlı), devam edin ve Adım 5-7 tekrarlayarak bunu da yükleyin.
howto-install-rom-galaxys4-10
10 adım. (İsteğe bağlı) sorun bir ROM yükleme sahip (bir bootloop sonunda), yeni bir yükleme denemek ve bu adım yaparsanız. Genellikle adım olsa da atlayabilirsiniz. "Önbellek bölümü silin" seçerek geçici dosyaları silin.
howto-install-rom-galaxys4-11
"Gelişmiş" menüsüne gidin ve Dalvik önbellek silin.
howto-install-rom-galaxys4-12
Adım 11. Galaxy S4 yeniden başlatın ve hoş geldiniz ekranı sizi karşılayacaktır.Gerekli Ayarları adım yapacaksınız.
howto-install-rom-galaxys4-13

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder