23 Ağustos 2013 Cuma

2018-2019 Ücretli Öğretmenlik Başvuruları Tarihleri ve Koşulları

  2013 2014 Eğitim Öğretim yılı döneminde ek ders karşılığı ücretli öğretmenlik başvuruları başlıyor. Ücretli öğretmenlik başvuru tarihleri il ve ilçe milli eğitim müdürlüklerine göre farklılıklar gösterebilmektedir. Başvuru yapmak isteyen öğretmenlerin gerekli duyuruları ve açıklamaları başvuru yapacağı il ya da ilçe Milli Eğitim Müdürlüğü internet sitesinden(site için Buraya tıklayın) takip etmeleri ya da telefon ile bilgi almaları gerekmektedir. Ücretli öğretmenlik başvuru koşulları, tarihleri ve süreleri Milli Eğitim Müdürlüklerine göre farklılık gösterebilir. Aşağıdan 2013 2014 Ücretli Öğretmenlik başvuru şartlarını ve başvuru için istenecek belgelere göz atabilirsiniz.
  Ücretli Öğretmenlik Başvuruları 16 Ağustos Tarihi İtibariyle Birçok İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nde Başladı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder