23 Ağustos 2013 Cuma

218-2019 ÖĞRETİM YILI EKDERS ÜCRETLİ GEÇİCİ ÖĞRETMENLİĞE BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

1-   Ücretli Öğretmenlik İçin Başvuru Dilekçesi
 (Müdürlüğümüzce hazırlanmış örneğe uygun olarak ilgili tarafından doldurularak imzalanacaktır.)
 (Bu belgenin örneğini müdürlüğümüz soke.meb.gov.tr  adlı web sitesinden alabilirsiniz.)
 2-   Diploma (yada mezuniyet belgesi) Aslı veya Onaylı Örneği.

( Başvuru sırasında aslının getirilmesi halinde mezuniyet belgesi onay işlemi İlçe Milli Eğitim  Müdürlüğü tarafından yapılabilecektir.)

Varsa yüksek lisans, öğretmenlik formasyon belgesi, sertifika vb. diğer belgeler de onaylatılarak eklenecektir.
 3-   Sabıka Kaydı Beyanı

(Bu belgenin örneğini müdürlüğümüz soke.meb.gov.tr adlı web sitesinden alabilirsiniz.)
  
4-   Sağlık Durumu Beyanı                                                                   

(Bu belgenin örneğini müdürlüğümüz http://soke.meb.gov.tr adlı web sitesinden alabilirsiniz.)

 5-   Nufüs Cüzdanı Fotokopisi.

(TC. kimlik no yazılı  olması zorunludur.)



AÇIKLAMALAR

1-Tüm belgelerin son 6 ay içinde alınmış olması gereklidir.  Belgeleri eksik ve yanlış olanların başvuruları dikkate alınmayacaktır.

2-Tüm Resmi iletişim dilekçenizde yazılmış ev telefonunuzla yapılacaktır.

3- Görevlendirme sonuçları adaylara yazılı olarak bildirilmeyecek,  Söke İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne ait http://soke.meb.gov.tr adresindeki web sitesi ana sayfasında yayınlanacaktır.

BAŞVURU SÜRESİ ve YERİ



Görev talep edecek adaylar yukarıda belirtilen belgelerle birlikte Söke İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Atama bölümüne 16 Ağustos 2013 – 04 Eylül 2013 tarihleri arasında şahsen başvuru yapacaklardır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder