9 Nisan 2013 Salı

lenovo ideapad Touchpad Kaydırma Çubuğunun Çalışmaması Sorunu


Sürekli lenovo ideapad ile farklı sorunlarla karşılaşıyorum. Daha öncede birçok sorunun çözümünü (bende işe yarayan) burada belirtmiştim. Şimdide en son olarak touchpad kaydırma çubuğunun çalışmaması sorunu ile karşılaştım. Neredeyse hiçbir bilgisayarda görmediğim tuhaf sorunlarla karşılaştım.
  Öncelikle synaptics(touchpad driver) güncellemeyi denedim ve driver zaten güncel uyarısı geldi. Sizde bu sorunla karşılaşırsanız denemeyin.
  Daha sonra bilgisayarımdan C: > program files> Synaptics> syntp klasöründe SynTPEnh.exe tıkladım .Çıkan pencereden aygıt ayarları bölümünden aşağıdaki resimdeki gibi ayarladım sorun düzeldi.

Not: Bu ayarları yaptıktan sonra sorun düzelmiyorsa touchpad de bir sorun olabilir. Lenovo yetkili servisini arayarak sorunu bildirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder