26 Mart 2018 Pazartesi

Lenovo Ideapad 320 Cızırtı Sorunu

Lenovo ideapad 320 bilgisayarın sağ alt tarafında sürekli olarak cızırtı sesine benzer sesler geliyor. Özellikle sesin az olduğu yerlerde bilgisayardan çıkan bu ses insanı rahatsız edecek düzeydedir.
  Normalde birçok bilgisayarda yüksek grafikli oyun yada program çalıştırıldığında ses gelir fakat lenovo ideapad 320 yi normal kullanımda ve bilgisayar hiçbir işlem yapmadığınız hale cızırtı sesi geliyor.

  Aşağıdaki vidyoda cızırtı sesi soruna bakabilirsiniz


 Lenovo servisi ilginç bir şekilde bu sesin normal olduğunu ve herhangi bir sorun olmadığını düşünüyor.

1 yorum:

  1. arkadaşalar bu ses aslında problem değil hemen hemen her biligisayarda var bende sonradan fark ettim sorun olmadığını hatta ilk laptobu o yüzden iade ettim 2. laptopta araştırmam sonucundaçözümü buldum.. bilgisayarın sistem bostayken güç kaybetmemesi için yapılmıs bir ayar olarak düşünün çözüm ise basit

    çözüm

    güç ayarlarına giriyorsunuz
    ek güç ayarlarına tıklıyorsunuz
    plan ayarları değiştir tıklayın
    sonra çıkan sayfada gelişmiş güç ayarlarını değiştire tıklayın
    oradan işlmeci güç yönetimi
    sonra en yüksek işlemci durumunu ikisini de yüzde 85(benim tercihim size kalmış) yapın
    sorun çözülmüştür

    ben bu şekilde yaptım ve sorun halloldu arkadaşlar tabi sorunu çözülmeyen arkadaşarın problemi farklı olabilir onu bilmem ama ben bu şekilde yaptım ve ses rahatsız etmiyor artık
    bunun azaltılması başka bir soruna yol açarmı bilemem ama bu sorunun çözülmesi bende çok iyi oldu isteyen bu şekilde yapabilir
    hiçbir sekilde işe yaramayanlarda çok takmasın aslında takınca problem oluyor sizin için o şeye odaklanmayın unutacaksınız

    YanıtlaSil